Helt slut!

Idag har jag ingen energi alls! Jag är så himla trött! Jag orkade inte stiga upp ur sängen förrän klockan ett! Det är helt sjukt vad jag är trött idag! Usch och fy och blä! Jag måste gå och duscha, men har absolut ingen ork till det heller.. Jag undrar om jag kanske inte riktigt är helt frisk ännu ändå..=( Och jag som ska vara med Jessie idag... Nåja, ett litet tag måste jag väl ändå orka.. Och så måste jag till Ica och handla för jag har slut på bröd - baka orkar jag verkligen inte, så då är det lättare att handla... Skit också, vad trist att jag är så här idag! =(

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skickar en hel hög med krya-på-dig-kramar! Jobbigt att må sådär.. hoppas du blir bättre snart.. Puss och kram

Postat av: Malin

Det har sänt 19 avsnitt på den 6e säsongen som sänds just nu.. o de ska bli 24 avsnitt på säsongen vad jag kan se.. Hoppas du kryar på dig o blir bättre snart! Puss

2009-03-31 @ 20:49:22
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback