Kladdkaka på beställning

Dennis är den sötaste som finns! Jag frågade lite gulligt om han kunde göra kladdkaka till mig eftersom jag har kvar grädde från igår och då absolut måste ha kladdkaka för att ta slut på grädden. :D Då gick han iväg och gjorde en, medan jag satt fullt påklädd i soffan med fleecetröja och morgonrock för att jag fryser så mycket. Dock har jag ändå inte feber.... Men iaf, åh, vad söt han är! Den blev klar alldeles nyss, men jag tror vi ska låta den svalna lite innan vi hugger in. :)

Så, under tiden borde jag passa på att duscha av mig min förkylning.. Fast grejen är den att jag nästan känner mig sjukare när jag har duschat (nu under veckan) och börjar frysa så in i norden och så... =/ Skumt! Nån mer som brukar börja må skummare efter duschning när man är sjuk? Nåja, det är lika bra att få det bortgjort... Säkert är det bara jag som är knasig. :)

Förresten var jag tvungen att sjukskriva mig för imorgon också (idag var jag ledig), så då har jag varit sjuk sedan i måndags... Jag ska höra av mig imorgon om jag klarar av att jobba under helgen.. Hoppas det. Det är ju ändå mycket pengar man får ihop. Jäkla förkylning som ruinerar mig på min ändå nästan icke-existerande lön :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Tacktack, jag är supernöjd :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback