Ledig

Gud, nu har jag jobbat så mycket att det känns jätteskumt att vara ledig. Jag vet liksom inte vad jag ska hitta på... Okej, jag vet att jag borde städa och jag var faktiskt ganska duktig igår och gjorde en hel del, men usch, så mycket det är kvar att göra!! =( Dennis jobbar heeela dagen, så om något ska bli gjort är det jag som får fixa det... Jag kanske borde börja med att dra upp persiennerna och börja dagen, hehe. Jag sitter fortfarande i nattlinne. :)

Mamma, Mathias och Marlene är i Stockholm hos Lisette och gänget ända till på måndag. Jag visste inte att jag var så beroende av dem som jag nu har kommit fram till. Jag känner mig alldeles mammig. Haha. Man får faktiskt vara det ibland, även fast man är 21. :)

Igår tänkte jag kidnappa Tilda och Elina för lite kladdkaka, tv-spel och film, men då hade deras pappa hunnit före och tagit dem till Äijävaara, så jag spenderade min dag med städning och besök hos mormor och morfar och på kvällen kollade jag på Melodifestivalen med pappa. Inte för att det sistnämnda inte var mysigt, men resten av dagen hade kunnat vara mer givande. :D

Jag vet, Simon, jag är världens sämsta kompis som inte har grattat dig på din 22-års dag än.. :( Och du som fyllde år i torsdags.. FY THERÉSE! =( Men det är lite knivigare när du är där långt långt borta, då är det inte så lätt att baka en tårta och röva bort dig ut till krogen. :) Men grattis Simon! :) Jag saknar dig!

Nä, nu är det dags att röra på fläsket och börja städa. :) Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback