Malin ska iväg

och jag är alldeles exalterad! Haha... Det är typiskt mig att bli alldeles nervös, spänd och förväntansfull även när det inte ens är jag som ska vara med om något. (Fast jag kanske tänker på hur det vore om jag skulle iväg och reagerar så här därför? Snacka om att lura sig själv konstant.) :D

Haha, det är som när mina svågrar Matti och Pontus hade studentbal 2007 och väntade på att åka dit. Då var jag mer nervös än vad de var. Haha, nog är jag allt knasig jag. :D Och nu ska Malin till (jag är avundsjuk så in i norden) Irland med några tjejkompisar. :) Till Irland. Landet där de bästa författarna finns.. Fy sjuttsingen vad jag är avis, Malin. :) Men jag måste få ett vykort därifrån det gröna landet, lova! :)

Jag tror att jag ska kila till sängen och läsa lite ur "The Undomestic Goddess" av Sophie Kinsella (irländare).. Ni ser, de kommer därifrån, de bästa författarna :) Jag måste också dit någon gång. :) Fast nu är mitt största nöje att jag väntar på mitt Super Nintendo (som borde komma snart) och min uuuunderbara mobil som har skickats idag! Iiiiiiih! :):):):)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska tänka på dig där borta på ön och föra övermina upplevelser till dig! Får hoppas du får ditt Nintendo snart så du kan spela när du är ledig från allt jobb du har fått nu =)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback