Ojdå!

Hoppsan! Det slog mig idag att jag inte har varit ut sedan i söndags. Alltså inte utanför dörren ens en gång. Den enda friskluften jag har fått är när jag har vädrat lite från balkongdörren... Jag måste verkligen gå ut en sväng idag, för plötsligt kände jag mig väääldigt instängd. Jag ska kila till mormor och morfar om en stund, tänkte jag. När Dennis hörde det sa han "Ja, då får du ju hela 2 minuters promenad!".. hehe, så då tänkte jag att jag kanske får gå en liten extra sväng. :) Fast grejen är den att, är jag sjuk gillar jag inte att gå ut för att folk kanske inte tror på att jag är det då, typ chefer och arbetskompisar och så om de skulle råka se mig... Så därför håller jag mig inne till allra största mån...

Förresten, jag har vunnit en till auktion på Tradera. Nu har jag ett Donkey Kong Country-spel också. :) Hoppas det inte dröjer allt för länge till, tills min SNES-konsoll kommer hem. :) Just nu håller jag även på att budar på en Super Mario World, så jag hoppas jag får den också. Håll tummarna för mig! :) Dennis säger att jag har blivit beroende av Tradera. Haha, han kanske har rätt... :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Therese

sv:

tacktack :) joo, men när man ser magen naken är den enorm :P

haha, det är lätt att bli beroende av tradera.

puss

Postat av: Linnea

Vad fint du har gjort :D Puss och kram

2009-03-27 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback