Sjuk igen

Fast det är inte bara lycka idag.. Jag blev jätteförkyld igår. Mattisen smittade mig när jag pussade på honom. Först efter många många pussar kläckte han ur sig "Ja syld" hm...... Voj voj :D Så jag fick sjukskriva mig idag och även imorgon, men på onsdag ska jag banne mig må bättre och orka jobba.

I helg köpte jag totalt 27 par sockar för 200 kronor på marknaden. Hehe. Först 13 par i ett stånd och sedan 14 par en annan dag och i ett annat stånd, så nu är min socklåda lite för liten. :D Men sockar är helt klart det bästa på marknaden! :)

I helg var jag även på förfest hos Marlene från jobbet. Det var jättekul, men jag gick aldrig ut på krogen med hela gänget, för jag började må dåligt, så mamma fick skjutsa hem mig... Fast det var kul så länge det varade :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback