Söta pojkar :)

Haha, nu sitter de här igen - världens gäng med killar (okej, idag är de bara fem) som är helt inne i NHL-09. =) De gör allting samtidigt: skriker av lycka eller sorg, är tysta och koncentrerade och småpratar lite tills någonting händer och alla blir på spänn och börjar skrika. :) Och så sitter fyra av dem och har det gosigt (:D) i vår 3-personers-soffa. Hehe, de är ganska söta ändå. :)

Visst blev det ganska fint på min blogg nu? Jag har ändrat i kod- och stilmallar hela dagen, känns det som, och här är resultatet. :) Kanske finputsar det lite till sedan, men nu är jag less. :) Måste titta till min auktion som går ut om typ 20 minuter... Yes, jag börjar också tro att jag är beroende av Tradera. :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ser ut att ha löst problemet med centrerad blogg redan när jag ser hur det ser ut =) hade nog inte kunnat svara mer än att jag gissar att det har att göra med vilken stilmall man hade från början.. hihi.. Fint resultat du fått iaf =) Puss

Postat av: Therese

Verkligen snygg blogg :)

haha, killar och hockeyspel, en klassiker :P pusspuss

2009-03-27 @ 21:07:31
URL: http://frena.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jaa, kanske håller med dig :p

Kram

2009-03-28 @ 17:50:47
URL: http://frena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback