Världsenergisk

Så energifull jag har varit idag borde jag vara oftare. Jäklars, vad mycket jag har fått gjort! Inte blev det bara städning utan det blev även full möblering. :) Här är lite bilder, men allt är inte med, för det är lite rörigt ännu :D



Fint va? Ni ska få se lite fler bilder nån annan gång :)

För en timma sedan hämtade jag Therese från Tomas och skjutsade henne till mamsen och papsen. =) Det var kul att se henne igen (ganska länge sedan sist) och prata lite. Och gud, så söt kattunge hon har fått! Nora, heter hon, om jag minns rätt? Jag tror det... :) Åh, så liten och söt. :) Jag vill också ha en! Fast då får jag problem, för då kan ingen från min familj komma och hälsa på för alla är allergiska utom jag.. =(

Innan jag hämtade Tess var Jessie här en stund. Då slängde jag in en kladdkaka i ugnen och sedan fikade vi det och te. Det var ganska länge sedan jag umgicks med henne också.. Så det var kul att se henne med. =)

Nu väntar jag på att grabben ska komma hem från jobbet så vi hinner umgås lite innan vi måste sova. Jag jobbar på Fjällbjörkens dc imorgon (nästan som alltid när jag jobbar). Men det är kul, jag trivs där och så mår jag bra av att jobba lite och göra lite nytta här i livet. :)

Kolla in vilket gott fika jag och Jessie gjorde tidigare en gång. :) Mums, va? :)



Pussokram och god natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint ni har det =) och den där muffinsen till fikat ser inte helt fel ut =) (om det nu kan klassas som en muffins, ser otroligt god ut iaf) hihi Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback