Vi ska till Kroatien! :)

Åh, vad allt känns underbart! :) Jag och Dennis har bokat en resa till Kroatien idag. Vi kommer att åka den 6 september och komma hem igen den 13.




Visst ser det härligt ut? :) Åh, vad jag längtar! :) Det blir skönt med lite semester efter att ha jobbat hela sommaren. :)


I söndags beställde Dennis ett PS3 och massa spel. Spelen kom idag och konsollen kommer imorgon. Jag beställde Singstar vol. 3 till mig. Lisette och Lars hade vol. 2 när jag var hos dem i februari och det var jättekul, men jag ville ha lite andra låtar. :)

Undrar ni om vi har vunnit på lotto eller nåt? Hehe, nej, men Dennis blev ju fastanställd så den här månaden får han dubbel lön så då har vi råd att festa på lite. :)

Idag har jag varit hos Fe från jobbet och ylat karaoke i tre och en halv timma! Haha, vi glömde helt bort tiden och så hade hon sjuuuukt många låtar på de där mikrofonerna, så vi sjöng och sjöng och sjöng. Och gud, jag sjöng så mycket att jag många gånger inte hade nog med luft kvar att få fram. :D Och just när jag kommenterade det, att det tog luften ur mig, så var det komiskt nog "Take my breath away" som vi sjöng. Haha.

Till helg är det vintermarknad här. Då ska jag köpa sockar, för mina börjar ta slut efter att jag nött ut dem och varit tvungen att slänga dem. Alltid lika kul dock att köpa sockar på marknaden. Då får man alltid så det räcker och dessutom håller de ganska precis ett år, tills nästa marknad, så man hinner aldrig bli less på dem. :)

På lördag ska jag till Marlene från jobbet klockan två och basta tillsammans med henne, Sofie och Fe från jobbet och några andra damer. :) Sedan ska vi förfesta till typ tio och yla på Fe's karaokemaskin som hon tar med sig dit. :) Sedan ska tjejerna ta in mig på Hela huset gungar på Nex. :) Tjohoo!

Förresten ska jag och Dennis åka till Torneträsk med hans familj och förhoppningsvis min mamma, pappa och Mathias under helgen den 3-5 april. :) Åh, så himla mysigt! Jag hoppas verkligen att mamma och pappa kan komma den här gången, men grejen är den att man ju aldrig vet hur pappa mår när datumet faller in... De har aldrig varit där förut, så det vore jättekul om de kunde komma. Dennis bror Mattias ska förresten ta med sig "nån hemlig tjej" dit bort. Hehe, jag kan nästan slå vad om att det är Emma som han "bara är kompis med". Eller? ;) (Det vore skitkul om det var hon...:) )

Så, nu tror jag att jag har skrivit allt jag tänkte. :) Nu ska jag nog hoppa i kojs, jag har tagit en sömnis, så det är bäst jag lägger mig innan jag slocknar här på tangenterna och skriver nåt knasigt. :)

Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh... Kroatsien.. Nu blev jag riktigt avis.. Vill oxå åka dit.. Ni får ha det så supermysigt.. Men lär väl hinna säga de ngr gånger innan ni åker =)

Pusss

Postat av: Daniela

men fan va mysigt! och varmt :D jag vill också resa..

2009-03-25 @ 21:14:13
URL: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback