Försvunnen?

Nej... Jag är inte försvunnen, fast ganska osynlig... :) Det är så att jag inte mår så himla bra och är sjukskriven och så, så därför orkar jag inte med nästan någonting nu... =/ Plus att jag inte har internet under vardagarna..

Men jag blev himla glad och förvånad nyss, när jag gick in på bloggen efter över en månad sedan, att Simon har varit hit :) Åh, så kul! Jag trodde nästan inte du visste vad sånt här är. ;)

Men iaf. Om ni inte hör av mig, vilket ni inte lär göra, så vet ni varför iaf... :)

Hoppas ni mår bra allihop!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig! Stora Kraaamar

Postat av: Sanna

Hej min vän!

Tack för din kommentar förra veckan! Du är så söt och det märks att du känner mig bra. Jag blir ofta sjuk när jag slappnar av. Nu är jag frisk i alla fall. : )Förlåt för att jag har varit seg på att svara, har haft fullt upp. Hoppas att du mår bättre och att allt går bra för dig! Jag tänker på dig jättemycket.



STORA KRAMAR!

2009-05-24 @ 21:01:55
URL: http://sannaelvira.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du vet att det bara är att höra av dig om du behöver prata eller så? Hoppas allt blir bättre snart!

2009-06-01 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback