Lite uppdatering

Vet ni vad jag håller på med just nu? Jag klev upp för typ 40 minuter sedan (inte så konstigt eftersom jag nuförtiden aldrig kommer i säng innan det är morgon...) och nu håller jag faktiskt (håll i er nu) på att laga mat! What?! Nej, jag är inte direkt känd för att äta någonting längre.. Hoja.. Jag har typ levt på en macka ibland, de senaste dagarna... =S Men nu håller jag iaf på att koka ris som jag ska ha till räkwoken i kokos som jag har gjort för länge sedan och nyss tagit fram från frysen. :)

Idag är värken (efter vaccinet i tisdags) i armen mycket bättre. Jag har faktiskt kunnat sova (!), vilket jag inte kunde igår natt... Nu hoppas jag att jag kan fixa lite med väggarna här eftersom vi ju ska hinna tapetsera i köket och vardagsrummet/sovrummet innan jag åker till Stockholm på tisdag. Japp, jag ska till huvudstan och hälsa på moster, minikusinen och farbror och andra minikusinen och så klart mosters och farbrors respektive. :) Men jag ska också träffa Malin på fredag för vi och två av hennes kompisar ska gå på konsert på Hovet. Vilket band som spelar? Backstreet boys. :) Nostalgitripp :) hihi. Det kommer att bli skitkul! :)

Nej, nu ska jag ta och äta min mat innan jag tappar motivationen igen. :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser så mkt fram emot att ses och få gå på konsert =) hihi.. bara 1 vecka kvar imorgon =)

Postat av: Linnea

Jag ska till Stockholm nästa fredag (4 december)!! Hur länge stannar du? Jag åker hem på söndagen. Om du har tid och lust kanske vi hinner med en fika?? :D

2009-11-26 @ 16:45:40
URL: http://linneasofia87.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ska ju på massa intervjuer på fredagen, så lördag eller söndag passar egentligen bäst för mig med :) Jag har senast incheck på planet 15.40, så måste nog vara där lite innan med.. Vad säger du om lördagen? :)

2009-11-26 @ 21:46:46
URL: http://linneasofia87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej min vän! Kul att du läser min blogg! Jag tycker att det är jättekul att du också skriver igen! Hur har du det nuförtiden? Jag saknar dig massor här i Linköping! Jag försöker ringa dig snart så att jag kan bli lite uppdaterad. Hoppas att du har det bra i Stockholm i helgen! Puss & kram

2009-11-28 @ 14:18:58
URL: http://sannaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback