Tapetseringsproblem

Äntligen är köket nästan helt färdigslipat. Åh, så skönt! Vi har lånat en slipmaskin, som man kopplar in i dammsugarmunstycket, av Dennis pappa, och när man slipar med den skakar hela kroppen, väggen och allt runt omkring, typ. Haha. Men den här gången har jag erfarenhet av slipmaskiner, så nu spänner jag inte nacken som jag gjorde när jag skulle slipa köksbänkarna tidigare, för då fick jag en väldans stel nacke. :S

Vet ni när jag la mig igår? Typ halv fyra inatt. :) Jag var hos Jessie från typ halv nio till elva och sen när jag kom hem drog jag och Dennis fram spisen och städade där bakom. Sedan spenderade jag de två kommande timmarna med att sätta plastfilm över köksbänkarna, för att de var så slitna. Nu ser det jättefint ut i köket, iaf i kokvrån, inte resten av köket, för där är allt upp och ner i och med tapetseringen. :)

Skit! Alldeles nyss ringde mamma och sa att hon fortfarande har huvudvärk och inte kan komma och hjälpa mig att tapetsera idag. SKIT!! Happ, då får jag fixa det själv. Dennis är ju på ombesiktning av bilen nu, och klockan fyra börjar han jobba. Fan. Jag åker till sthlm 6.05 imorgon på morgonen så jag kan inte jobba länge ikväll och inte alls imorgon eller nåt på en hel vecka. SKIT! SKIT! SKIT! SKIT! SKIT!

Jaja, då är det bäst att jag skyndar mig att blanda tapetklistret så jag blir klar nån gång. Sedan måste jag tillaga den stirrande laxen också. Bläsch! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback