2010

...har jag...
  • Hämtat världens finaste hund

  • Uppgraderat vårt boende från en etta till en trea
  • Fått ett alldeles eget pysselrum :)
  • Haft Ania på besök från Polen
  • Fått hem världens bästa Simon från Australien/Japan och umgåtts 24/7
  • Uppgraderat vår skruttiga bil till en splitterny, snygg och felfri modell
  • Varit i stugan i Torneträsk för sista gången...
  • Både börjat och slutat distansplugga mot Härnösand
  • Åkt på road trip med nybilen till Linköping via Stockholm och tillbaka. Fick träffa gravida moster Lisette, Lars och Lillkusinen Axel under snabbvisiten till deras nya hus i Spånga och fick bo hos Malin och Raoul och träffa Sanna och Mats i Linköping.
  • Fått spela Laserdome igen (som jag längtat efter sedan jag första gången spelade det under Göteborgsklassresan i sexan)
  • Hälsat på hos Linnea i Sandviken över en natt
  • Fått en liten kusin vid namn Benjamin
  • Blivit Tant Tessi åt världens finaste lillsessa Nadja
  • Haft världens bästa praktik och sedan jobb i en superhärlig förstaklass
  • Behövt ta farväl av mina små underbara elever eftersom skolan inte har råd att anställa mig nästa år...
  • Har varit en superkass kompis som nästan inte alls har hört av mig till någon... =( F'låt!
  • Fått genomlida det faktum att mormor har fått lungfibros
  • Träffat Simons japanska flickvän Mayu och blivit stormförtjust i min nya likasinnade vän :)
  • Börjat göra kort
  • Fått en systemdigitalkamera av älsklingen
  • Firat fem år tillsammans med Dennis och två år förlovade
  • Druckit te med Simon minst 652 gånger :D
  • Köpt typ 7000 nya leksaker till Molly då hon på en halv minut, helt känslolöst, har bitit sönder en ny...
  • Åkt på en dagstrip till Jokkmokk med Dennis, Simon och Molly för att leka och bada med Mathias
  • Varit på mitt kusinbarn Majas dop
  • Köpt världens bästa grej som visat sig vara bättre än parterapi och psykolog; Diskmaskin :D
  • Sett min svägerska genomgå hela sin graviditet, och själv börjat längta...
  • Blivit totalt beroende av min iPhone så fort jag fick den
  • Återupptagit kontakten med Sofia
  • Firat Mollys 1-års dag
  • Varit i Norge för första gången
  • Tapetserat på egen hand (utan ännu mer vuxna hjälpare) :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har hunnit med mycket i år! =) Får ta och boka in några träffa till nästa år oxå.. =)

Stora Kramar från oss i Linköping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback