Dop

Bilder från mitt kusinbarns dop som var idag. :)


Prästen, Ellie, Ante med lilla Maja och Felicia


Föräldrarna med minstingen


Pappa fick hälla dopvattnet


Hela familjen och prällen


Maja och prästen


Mamma myser med sin dotter :)


Pappa fick hålla ljuset också ^^


Bara familjen


Hemma. Busig i partyblåsan :)


Min faster Vega (tjejernas farmor) håller i Flisan :)


En supersöt duk som Vega har gjort i lappteknik till Ellie, efter Ellies design :) (Jag vill också kunna sy sånt där fint...)


Farmor och farfar fikar


Farmor med Maja


Jag fick också hålla i Maja en sväng :)


Flisan hade fullt upp i sitt rum med att leka med sin docka Barbie. :)


Lillgammal med barnvagn ^^


Ante


Min biologiska pappa Ove


Jag och pappa


Glad Ellie :)


Jättesnygg väggljushållare som Ante och Ellie hade fått av Jessie för några år sedan. Precis en sån där vill jag ha. Den var så fin med de färgade ljushållarna. :) Jessie, var har du köpt den? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback