Längtar

Åh, vad jag längtar tills Alice i underlandet kommer på bio. :) Den har biopremiär den 3 mars, men den kommer inte hit till Gällivare förrän långt efter, precis som alla andra filmer... :P I looove Tim Burtons filmer! :)


Klassikern, nu av Tim Burton :)


Johnny Depp som Den Galna Hattmakaren och Anne Hathaway som Den Vita Drottningen.


Den 4 mars, om 1,5 vecka, får jag gå och se Prinsessan och Grodan som då går på bio här. Jag och Dennis ska ta med kiddosarna Tilda och Elina - och Mathias, om han vill/får. Och så ska vi bjuda Marlene också, men det vet hon inte om än.. :) Säkert visas filmen nog bara med svenskt tal, tråkigt nog, men äsch.. det får väl duga..


Åh, en riktig prinsessfilm! Och Disney också.. :) Kan det bli bättre? :)


Oh! Alldeles nyss fick jag reda på att Sex and the City 2 kommer på bio snart! :) Wooow! Jäklars, den måste jag ju se! :) Jag har sett hela serien och även första filmen och den var jättebra, och jag tror att den här också är det. :)


Sex and the City 2, biopremiär 28 maj 2010 :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag längar också jättemycket efter Alice i underlandet! Och sex and the cityfilmen.. Kul att det kommer så mycket bra på bio :D

Postat av: Maggie

Jadu du får nog vänta länge innan du ser mig i rutan :P Jag längtar också till Alice men det är ju synd för er att den inte finns i 3d i Gällivare. Eller kanske ni kan se 3d där? Såg reklamen till den innan jag skulle se avatar i 3d och det var riktigt grym 3d bara reklamen, så jag längtar! :)

2010-02-24 @ 13:27:22
URL: http://tottiis.bloggspace.se
Postat av: Moster Lisette

Åh jag vill också se Alice i underlandet. Kolla in Depp. Skönaste punkstaljen ever.

2010-02-27 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback