Migrän

Usch och fy och blä! Jag fick migrän igår och den höll i sig ända tills strax efter tolv idag.. Jag har i flera dagar känt en sån fruktansvärd plötslig smärta i högra tinningen. Det har varit som om någon har huggit med en kniv där. Smärtan har också varit bakom högra ögat... Det här har bara kommit precis mitt i allt, när som helst... Det har liksom huggit till och sedan varit borta efter en stund. Huggit till igen och försvunnit...

Inte nog med det fick jag ångest igår eftersom jag ville göra så mycket, men inte tyckte jag hade tillräckligt med kunskap och material för det. Allt var pyssel.

Idag, på dagen, när migränen hade avtagit, började jag göra Mollys scrapbook-album. Jag har kommit en bra bit redan, dock har jag inga foton framkallade än, men jag har lämnat plats till dem. Det har blivit jättefint och jag är riktigt nöjd över det jag hunnit med. :) Senare kan jag lägga upp bilder på albumet så ni får se. :)

Jag och Molly ska snart gå iväg till mormor och morfar och hälsa på Marlene och Lucas. Förhoppningsvis vill Lucas kanske leka lite idag. Han har ju varit så reserverad mot Molly hela tiden, men på sistone har det blivit bättre och vi har märkt att han har börjat kunna slappna av lite och inte vara på helspänn hela tiden.

Dennis är i Pajala och kollar på ishockey mellan Luleå Hockey och några gamla bra tornedalingar som också har spelat förr. Dennis, Matti och Krolle (åtminstone) åkte iväg vid halv tolv och ska tydligen komma hem vid åtta eller nåt ikväll. De har alla blivit vän med "Snygg-Mats" i LHF på Facebook och han skulle signa deras tröjor. :D Visst är de söta? ^^

Förresten har en mobil som går på tv-reklamen fångat min uppmärksamhet. Det är en chockrosa Nokia som finns i massa andra färger också. Det är en Nokia 5230. Snygg är den! Om den har bra funktioner och är bra i övrigt kanske jag köper en sån senare när jag har råd. :) Det är en touch-phone. :)


Nice, rajt? :)

 

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback