Sötgumman

Lite bilder på Molly - igen ;)


Söt och redo att gå ut i kylan. Två stickade tröjor och skor :)


Dags för bad igen, men den här gången i badkaret. Hon var inte precis entusiastisk den här gången heller.. ;)


Liten och söt


Den här gången fick mamma vara med för att det skulle gå


Söt och blöt :)


Slut efter badet ^^


Molly i en av sina konstiga sovställningar :D


Lucas hälsar på


Se bara vilka framsteg det har blivit! Nu kan Molly och Lucas slappna av så mycket med varandra att de faktiskt kan sova bredvid varandra :) Wow!


Sötgumman mitt i hallröran :)


Molly och Tia när han sov här för första gången. :) Båda hade rolig sovstil.. ^^ Sötisarna :)


Molly med sin nya pipis-glass i nya leksakslådan (hon har i princip ätit upp sin gamla... :O )


Molly med husse


Finaste lillgumman


Så söt!


Efter att ha varit tyst en stund och vi varit bombis på att hon låg i hallen och sov, upptäckte jag henne sovandes på mattan i köket tillsammans med min mössa.. Jag gissar att den hade fått känna på hennes tänder... :D Smygande liten vovve :)


Molly idag när vi väntade på skjuts till barnvakten och dopet :)


Mollys favvo-leksak kaninen fick bada idag. Jag tror att den blev lite nerkissad sist den och Molly hälsade på hos Pricken... :S


Sötisen passade på att vila på toan när mamma handtvättade favvosen :)

Kommentarer
Postat av: Moster Lisette

Herregud vad gullig Molly är! Ursöt! Skulle vara roligt att se henne NU när hon är så mini. Fast vi kommer ju upp i slutet av mars, jag och Axel. Tänk vad roligt han kommer att tycka det är med både Molly, Leo och Lucas. Tre små söta vovvar att leka med på en endaste gång. WOW! :-D

2010-02-27 @ 22:18:21
Postat av: Malin

Va mysiga bilder =) hihi

Postat av: Therese

Tror jag ska sno fjollisen ;)

2010-02-28 @ 17:46:00
URL: http://theresejohansson.blogg.se/
Postat av: Elli

Vilka söta bilder! Jag håller med dig om att djur verkligen ger mer energi! Sen är de så bra på att lyssna också. :)

2010-02-28 @ 20:43:02
URL: http://eronille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback