Vill ha!

Här är den klockan jag har försökt beskriva för några av er, men inte lyckats så bra. Jag sa ju att den är från Lagerhaus, Mique eller Åhléns. Nu hittade jag den (när jag faktiskt började söka) på ahlens.se. :) Den här ska jag iaf köpa när jag åker till Åhléns i Luleå nästa gång, eller så lejer jag någon att göra det åt mig, hihihi... Den passar perfekt in hos oss eftersom jag blir superglad av färger. :)




Läcker va? :) 149:- på Åhléns



Och den här superfräna tvättmaskinen råkade jag snubbla över i letandet efter klockan... :)



Måste-ha tvättmaskin från SMEG. Sååå jäkla tuff! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läste det här inlägget igår, och drömde nåt jätteskumt om att jag gick på värsta skumma Åhlénsvaruhuset och letade efter klockor :P

Postat av: Elina

Jag älskar klockan!!

2010-02-17 @ 12:03:39
URL: http://elinawikberg.blogspot.com
Postat av: Lixy

Oh va fina. Vill ha :)

2010-03-31 @ 10:28:54
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback