År 2009

Snodde den här mallen från Jessie för att jag tyckte den var bra. Började förut göra en egen lista i punktform, men den var inte så bra... :)



År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Men några är: Tapetserade - på egen hand! Var till Ishotellet i Jukkasjärvi. Det var fränt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften. Brukar inte ha det..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin fick en till dotter. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.. Men min ena faster och min pappas mormor..

5. Vilka länder besökte du?
Kroatien och Italien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb.. :P

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Öh, inte sjutton vet jag... Kanske den 29/12 när Malin och Rolle kom hit från Linköping. :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Lärde mig hantera min stress och panikångest.

9. Största misstaget?
Att ens börja riva tapeter här hemma eftersom det ju aldrig blir färdigtapetserat...! :S

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, sjukskriven två ggr. Totalt 3 månader.

11. Bästa köpet?
En rosaguld-mask som jag köpte i Venedig. :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Papper till scraping på Panduro, filmer, kläder och prylar till hemmet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, att resa till Venedig med Dennis. :) Och att min svärfamilj skaffade en hund, min svåger en katt och min svägerska massor med katter. :) Mysigt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Taylor Swift - Love story

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Orkat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt

18. Hur tillbringade du julen?
Hos Dennis familj och sedan hos min familj

19. Blev du kär i år?

Nee, bara nykär i Dennis igen ^^

20. Hur många one night stands?

0

21. Favoritprogram på TV?
HIMYM, Desperate Housewifes, Grey's Anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?

Sophie Kinsella - Mitt nya jag

24. Största musikaliska upptäckten?
Att jag rockar fett på Sing Star ;P

25. Något du önskade dig och fick?
Jag vet inte...

26. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte det heller...

27. Årets bästa film?
Avatar, Benjamin Buttons otroliga liv, Changeling, Tingeling...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Bjöd hem familjen, Dennis familj och lite vänner på massa smaskigt nybakat :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En välfungerande bil? :P

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mycket jeans

31. Vad fick dig att må bra?
Dennis och min familj, lite resor och tjejfilmer

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning. Dock var jag ju på Bsb-konsert på Hovet med Malin. Nostalgi ^^

33. Vem saknade du?

Simon (som vanligt), Ania, Malin, Sanna och Linnea

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mattis flickvän Lena, Malins pojkvän Rolle, mosters kompis Annica... ^^

Kommentarer
Postat av: Raoul

Wii! Jag är omnämnd! :)

2010-01-27 @ 12:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback