JAAAA!!

Jag ringde nyss till Turistbyrån och sa vem jag var och att jag skulle haft en intervju i måndags och då sa tjejen Anna, som svarade, att de hade försökt få tag i mig och att jag får komma på måndag klockan tio istället! TOPPEN!!! Åh, vad kul! Vad glad jag blev! :) :) Jag vill vekrligen ha det där jobbet och de verkar ju vara intresserade av mig också eftersom de fortfarande ger mig en tid och ändå så pass långt fram att jag verkligen borde ha hunnit bli frisk!

Woooohooo!! :) Fan, vad glad jag är!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud va kul!!! :D Grattis till intervjun, Slår vad om att det kommer gå hur bra som helst!! :)

2010-01-27 @ 12:36:03
Postat av: Malin

Yay vad kul! Ska hålla mina tummar för dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback