Bilder

Hej allihop! Jag har inte alls hunnit starta datorn igår och inte idag heller förrän nu. Ingen har sagt att det är lätt att vara ny valp-förälder och jag vet nu varför! :D Det må vara jobbigt att få Molly rumsren, se till att hon äter och dricker ordentligt och kan sova på nätterna, men det är det helt klart värt! :) Hon är världens finaste och vi älskar henne hur mycket som helst! Det är så mysigt att ha henne här med oss och jag är så glad att just vi fick henne! Min lilla Mollygumma. :) Här kommer lite bilder på henne från dagarna som har gått.


Sötgumman vilar lite efter en dag full med bus! :)


Man måste äta


Sitter i mammas famn


Ligger i bädden och tuggar på ett litet tuggben...


... för att stunden senare ligga på mattan och tugga på ett stort ben.


Leker med bollen som låter så roligt för att den har foder inuti.


Två utslagna hjältar! :)


Farmor och faster Elina hälsar på en sväng.


Myser lite med en stolt faster. :)


Puppy eyes :)


Farbror Mattias hälsar på :)


Och även storebror Tindoo (som numer heter Loke) har kommit för att leka.


Molly och Loke delar på Cartman.


Kusin Charly följde med Loke och hans mamma Eva. Här håller Charly upp en bild på "Kloke" (*fniss*) som hon bett Therese göra. :)


Och här är Charly med en bild på Molly. :)


Brorsan Loke med sin mamma Eva.


Molly med faster Therese.


Syskonkärlek, i form av bitande(!), under soffan. :)


Loke gosar


Loke leker med sin mamma och faster Tess tittar på när kusin Charly ritar. :)


Lek med brorsan.


Mellanmål! :)


Loke med sitt mellanmålsben


Det var smarrigt, det där benet! (Lägg märke till tungan) :)

Så, nu har ni lite fler bilder att kika på. :) Molly ligger och sover just nu så det är därför jag har tid att sitta vid datorn en stund. Nu ska jag kika in på FB en snabbis innan älsklingen vaknar och det är dags att gå ut och kissa - igen. :D

Pussokram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback