Natto

Nu är det dags för mig att hoppa i kojs. Det blev en ganska sysselsatt dag med hälsa på brorsans nya lya och sedan päronen, handla med mamma, ha Jessie och Limpan här (som jag knappt hann träffa för att det tog lite längre tid på coop än tänkt), dator och Morden i Midsomer. Var dödstrött i början av serien, men vaknade till med lite chips och dip och när jag blev lite insatt i mordfallen. :)

Imorgon blir det banne mig städning här hemma. Utrensning, plockstädning och diskning! Fyyyy sjutton... Men det ser ut som *** här så det är bäst att jag gör det innan jag får hjälp i form av läbbiga kryp, eller nåt. :S

Ska också ringa och gnälla på försökringskassan som inte vill ge ut några pengar, om de hittar nåt litet kryphål i sina egna regler, för att slippa betala ut sjukförsäkran.. Måste också ringa a-kassan och höra hur det går med min handläggning, för nu behöver jag pengar! Det sista jag fick var en tusenlapp i slutet av oktober från lönen på Dannes... Jag är riktigt less på att behöva leva på Dennis lön... Men det är tur att jag har honom iaf.. Hoppas jag får nåt av jobben jag har sökt..

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till med alla byråkratiska myndigheter och jobbsökandet. Det löser sig säkert! Det är slut med Kalmar nu fr min del, kommer vara i Stockholm i alla fall nio veckor i vår, och förhoppningsvis längre. Planerar att söka lite jobb och eventuellt lösa kurser på högskolan där i höst :) Hoppas du har vägarna förbi! :)

2010-01-18 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback