Nu är hon här!

Åh, så mysigt underbart det känns! Vi har nämligen hämtat Molly Salima idag. :) Hon är så söt! Åh, så fin hon är!

Bädden var färdig och väntade på henne redan igår.

Dennis med Molly hos uppfödaren.

Så söööt!

Hon är den enda av sina syskon som har kommit på att man kan klättra upp på lådan och lägga sig där för att vila. Hon är en smart liten tös!

Gos med två av syskonen.

Sträcker på sig.

Mera gos.

Klättra lite på nya matte för att kika vem der är.

Sötisen.

Jag och gumman. :)

Hemma i Gällivare blev det bitande på nya rosa benet i den nya fina, mjuka bädden. :)

Och lite gos med nya kompisarna förstås.. :)

Och sova lite. :)

Jag får skriva mer sen när jag har tid. Hon verkar trivas, trots att hon är lite orolig nu i början. :)

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Malin

Va sööt hon är! =) och vilket fint namn hon fick ;) hihi

Postat av: Therese

aaw vilken fin liten gumma :) längtar tills jag får träffa henne

2010-01-29 @ 10:41:26
URL: http://theresejohansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej min vän!



Grattis till er lilla bebis! Så himla söt! Jag tänker vara ärlig: JAG ÄR JÄTTEAVUNDSJUK! :D



Välkommen Molly! För övrigt tycker jag att det är ett av världens finaste hundnamn... :D



Jag hoppas att allt går bra för er, men det verkar det ju som att det gör! Förlåt för att jag inte har hört av mig tidigare, det var fullt upp i Frankrike. Nu är jag i alla fall hemma igen så nu är det lite lättare att höras.



Puss & kram!

PS. Vad fin din blogg är!



2010-02-12 @ 23:37:45
URL: http://sannaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback