Säg hej till Molly Salima

Imorgon fyller vår lilla skatt 8 veckor och vi får hämta henne från uppfödaren i Kiruna. Åh, vad jag längtar! Hon har fått det fina och unika namnet Salima som betyder "trygg" på swahili. Det namnet ska vi självklart behålla, men som andranamn. Hon får heta Molly i tilltalsnamn. :)

Molly Salima är en blandning av Tibetansk Terrier från pappan och PON från mamman. Hon är liten och svart med lite vitt på tassarna och bröstet. Så himla söt! Åh, jag längtar såå!!

Imorgon ska jag och Dennis åka och köpa en bädd, matskålar, filtar, en mjukis och annat hon kan behöva. :) Så gosigt det blir att få en liten familjemedlem! Min lillebror Mathias var helt otröstlig här om kvällen för att han ville ha en lillasyster. Tydligen har en dagiskompis fått en lillebror nyss och då ville väl han också ha ett litet syskon. Men som tur är kommer ju Molly nu så han blir ju morbror iaf till en liten svart hårig tös. :)

Åh, så mysigt! Jag längtar så otroligt mycket!

Visst är hon underbart söt? :)

 

Vi håller på att längta ihjäl oss efter dig, våran lilla söta skatt! :) Pussokram från din nya matte och husse :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va söt den är! och vilket fint namn ni gav henne =) hihi



Snygg design på bloggen oxå förövrigt! =)

Postat av: Ellie

Tack, ska snart göra om designen igen. Man blir så leds.

Ja tur att jag slapp vara ensam dessa dagar när hon varit dålig.

Söt vovve!

2010-01-26 @ 18:59:03
URL: http://sundvall.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Jättekul! :) Och vad fint du har gjort här på bloggen!

2010-01-26 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback