Apsnabb leverans!

Wow! I förrgår beställde jag en drös med stämplar från Forma Hantverk och Kortmakaren och gissa vad? Jo, igår var de i min brevlåda! Jäkla snabb leverans. :) Dock har inte stämplarna från Panduro kommit än, men det går väl med vanlig frakt-fart, inte så sjukt snabbt som de andra stämplarna kom.



Mina nya stämplar från Kortmakaren, Forma Hantverk och Handstämplat Design. :) Sååå söta! :)

Idag får Dennis lön, så jag ska dra till vår nya lilla scraping-butik här i stan, Brunsons, och köpa lite grejer till mitt snarframtida kortmakeri. :) Det här kommer att bli gräjt. :) Just nu håller jag på att buda på en stämpeldyna på Tradera, så om en timma, när auktionen stängs, har jag nog kammat hem den, såvida den inte drar upp onödigt mycket i pris, för då kan jag ju alltid köpa en från nåt annat ställe. :)


Fem små söta burkar jag köpte på Dollar Store förra veckan för 10 kronor styck. I dem förvarar jag mina smågrejer till scrapingen. :) Brads i en, knappar i en annan osv. :)

Jag ska på Dollar också idag och köpa akrylfärger så jag kan måla mina stämpelmotiv. :) Jag gjorde ett kort till Micke igår när han fyllde 20 år, men jag blev inte riktigt nöjd med det, trots att alla andra som grattade honom tyckte den var jättefin.

Näe, nu kurrar min mage, så jag ska hitta på nåt att äta innan bud-allvaret börjar. :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback