Början... :)

Nu har jag äntligen kommit igång med arbetet! Efter en rask 45-minuters promenad med Molly satte jag igång. Jag har börjat med fyra dopkort, två blå och två rosa. Ni ska få se bilder senare. :) Det har varit jättekul att pyssla eftersom jag tidigare skissade upp ungefär hur jag ville ha det, och även vek klart korten. Nu har det bara varit att stämpla, låtit torka, måla och dekorera. Typ. :D

Jag har tagit en liten paus nu och ska fortsätta sedan när resten av stämpeltrycken har torkat. :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul att pyssla, det vill jag också göra! Gulligt av dig att du vill hjälpa mig med min blogg, tack! Jag tror nog att jag avvaktar lite ändå, just nu har jag ingen lust att blogga efter allt som har hänt. Vi får se om jag tar upp bloggandet igen längre fram. Hoppas att du har en fin påsk! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback