Lista

När man har tråkigt kan man alltid göra en lista, eller iaf fylla i en som man hittat på svägerskans blogg..

 

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Polyperna när jag var 6 år
piercing: Hål i öronen när jag var 14
sport: Dans eller bowling (?)
husdjur: Hamstrar
semester: Gosh... öh.. kanske Pite havsbad?
konsert: Fame Factory-finalen i Globen 2004
kärlek: måste nog vara när jag var tokkär i Taylor i Hanson när jag var typ 10 :D

JUST NU:

äter du: Inget, men snart våfflor med hallonsylt och grädde :)
dricker du: Drack te för en stund sedan..
ska du: Hoppa ur myskläderna och börja dagen (vilket jag borde ha gjort för länge sedan, om jag inte hade fastnat vid bloggdesign-ändringar)
lyssnar du på: tystnaden
väntar du på: Att idas ta mig härifrån soffan :P
tittar du på: Grannhuset
har på du på dig: Myskläder


DIN FRAMTID:
barn: Vill ha många :)
giftermål: Absolut. Prinsess-/sagobröllop (dock inte så stort) :)
karriär: lärare i åk. 1-6


VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: alltihop :)
snygg mage eller snygga armar: armar ^^
busig eller lydig: busig


HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: nix
tappat bort glasögon/linser: jo, både läsbrillorna och solbrillorna
brutit ett ben: nix, men stukat foten rejält...
rymt hemifrån: jo, men bara till vändplanen i andra änden av gatan. Där satt jag på en snöhög och tjurade :D
röntgats: Jopp. MR, rygg och tänder :P
krossat någons hjärta: jo..... =(
nobbat någon Det också...
gråtit när någon dött: ='(


TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte från båda parterna.. Eller.. jag vet inte hur jag ska förklara.. :P
gud: Nej, men jag önskar att jag hade gjort det och haft lite hopp och tro, lite förtröstan liksom..
mirakel: Absolut
aliens: Men nä!
magi: öh, det finns ju olika sorters magi.. men typ trolleri-magi tror jag inte på. :D
ett himmelrike: Nej, men jag tror att man någonstans möter sina nära och kära som gått bort när man själv dör..
tomten: haha
änglar: Jo, i form av andar
transformers: Vadå?


BLANDAT:
är du kär i någon? Jo :)
önskar du att du bodde någon annanstans? Bara i ett egendesignat hus, men inte i någon annan stad :)
tycker andra att du är attraktiv? Det tror jag inte.
dricker du? Alkohol? Ja, nångång ibland. Typ max en gång i månaden
använder du droger? Absolut inte! Är helt emot sånt
vilket schampo använder du? Fructis
vilken parfym använder du? Olika. Det beror på vilket humör jag är på. :) Men en av dem är Chymara från BodyShop
vad är du rädd för? Att bli ensam
gillar du att tvätta? Nja.. Nog kan man ju hitta roligare saker att göra :D Men jag tror det skulle vara roligare om vi hade en egen tvättmaskin/tvättstuga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback