Tramslista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nix
Något husdjur : Japp, Molly - världens sötaste lilla hundvalp ♥
Någon favoriträtt : Kycklinggryta
Någon flick/pojkvän : Jepp, världens bästa Dennis :)
Några framtidsplaner : Plugg, hus, bil, barn giftemål... ;)
Någon sjukdom : Nej... men glutenallergi :P
Gymkort : Nix, jag prommar med Molly
Några kärleksproblem : Inte ett enda
En homosexuell kompis : Inte det heller
Duschat idag : Nix, det blir senare
Någon kompis som snarkar : Mjo, iaf Dennis ^^
Någon vän som spelar i ett band : Jepp, Rolle :D
Några mvg:n : Oh, yeah ;)
Någon som förstår dig : Mamma
Tuff kompis som kan försvara dig : Moster
Lisette
Något beroende : Pysselinköp... :S
Fikat idag : Jo, frukost :)
Nagellack : Inte idag
Någon vän som bor i ett annat land : Jo, Simon bor i Australien och Ania i Polen

VEM ? ..
Avskyr du : Inte någon, men jag kan starkt ogilla vissas åsikter och ställningstagande
Hånar du : Hm.. det är nog bara såna som är dumma... :P
Delar du mest minnen med : Dennis, mamma, Jessie, tror jag...
Längtar du mest efter : Just nu längtar jag efter Dennis som snart kommer hem på lunch och även efter lill-kusinen Axel som kommer hit från Sthlm idag :)
Stör du dig på : De som inte låter andra bara vara och själviska typer
Gosar du med : Dennis och Molly ♥
Lagar mat : Rätt kass på det... Jag gillar att laga mat, men att hitta inspirationen och orken är lite värre :S
Diskar : Maskinen *puh*

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Härligt hemma :)
Buss åker du oftast : Aldrig
Frisyr har du : Axellångt med snedlugg
Dag fyller du år : 2 juli
Årstid föredrar du : Sommaren
Stad är du uppväxt i : Gällivare

VAD ? ..
Gör du nu :
This list
Gör dig till en bra människa : Att jag är omtänksam och glad
Gör dig till en dålig människa :
Jag tror inte att jag är en dålig människa...
Vill du arbeta med : Lärare i åk. 1-6
Är roligast just nu : Att vi har Molly :)
Har du på dig nu : Myskläder
Har du för smink idag : Inget
Äger du för skor : För många... men ändå för lite ;D
Har du för storlek i skor : 38
Läser du för bok : Ska precis börja med Sophie Kinsellas nyaste: Flickan från tjugotalet
Ska du göra nu : Fixa mat

Kommentarer
Postat av: Elina

Hihi nu snor jag den här för jag har tråkigt (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback