Montering

Tjohej!

Imorse fick jag sms-avin för Panduro-paketet, så jag hämtade fort ut det från Ica. Sedan har jag suttit i ca 2 timmar och klippt ut stämplarna från arken, monterat dem på ez-mounten och sedan klippt ut dem därifrån också. :) Det kan jag erkänna var lite jobbigt. :D

Jag har också inhandlat akvarellpapper, tre stämpeldynor i silver, guld och rött, en vattenpensel och 3D-färg (som jag ska försöka mig på att göra egna stämplar med). Idag kom dessutom min nya svarta stämpeldyna från Tradera med posten. :) Yey! Himlars vad jag kan börja pyssla nu! Kan knappt bärga mig! :)

Ska börja skapa lite kort imorgon redan. :) Nu ska vi till mamma och pappa och äta middag. :)

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback