Pysselmåndag

Hallojs everybody! :)

Idag ska Jessie komma hit till oss. Jag ska inspirera henne till att börja scrappa. :) Yes! Jag tror att hon kanske blev lite intresserad av det när hon såg mitt senaste kort till Maja... ;) Hur som helst ska hon komma hit och så ska jag visa henne hur man gör, vad man behöver osv. :) Det är en riktig djungel att gå iväg och shoppa pysselgrejer om man inte har någon aning om vad man ska göra och hur man ska göra det, så då är det ju bra att få lite tips och idéer först. :)

Snart tror jag att Dennis kommer hem på lunch... Då får han gå ut med Molly, har jag tänkt. ;P NU kom han hem och får gå. :) Toppen!

Åh, vad jag skulle vilja ha ett rum som bara är till för pyssel. Där allting kan vara jätteorganiserat i burkar, lådor och plastfickor. Gud, så härligt det skulle vara! Just nu har jag i princip tre lådor till mina grejer. En med verktyg (stansar, stämplar, saxar, pincetter, lim osv), en med klistermärken (som skulle behöva vara mycket mer organiserad, efter typ bokstavs-stickers, hjärtan, blommor, princessgrejer osv) och en med smågrejer (tygblommor, pärlor, knappar, band, dekorstenar osv). Det är liiiite rörigt.. :S

Näe, nu ska jag gå och ge mat åt Molly och sedan städa lite. Jag har fått sån himla städlust sedan jag köpte en ny Ajax allrengöring. En rosa, med limited edition. Luktar jättegott - och ser söt ut. ;)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill också ha ett pysselrum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback