Storfrämmande

Min fot är inte helt bra än, men tillräckligt bra för att haltandes kunna rasta Molly på gården. Som tur är har vi ju hiss! För att gå i trappor gör ont. Jag får liksom sätta ner foten helt rak, typ i 90 grader, för att det inte ska göra ont när jag går. Men det blir bättre och bättre, känner jag. :)

Nu inväntar jag och Molly storfrämmande från Kiruna:
Ellinore. Jag ska snart slänga in chokladmuffins i ugnen. Sedan blir det te och fika. :) Mysigt!

Ikväll, klockan sex, ska jag och Dennis gå på bio med småttisarna och Marlene. :) Äntligen får vi se Disneys nya film "Prinsessan och grodan". :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att foten blir bra snart, stackare! Å, "Prinsessan och grodan" är helt fantastisk! Hoppas att du gillar den!



Jag saknar dig jättemycket! Jag vill pyssla, baka, shoppa, prata och mysa med dig! Varför är vi så långt ifrån varandra?



STORA KRAMAR

Postat av: Elli

Fikat var verkligen gott! Dessutom fick jag Johan att åka en sväng till Dollar med mig så jag fick köpa det där teet :)

2010-03-08 @ 22:19:29
URL: http://eronille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback