Fem år ♥

Igår hade jag och Dennis varit tillsammans i fem år (!). Jisses, vad tiden har gått fort!  Dagen till ära spenderade jag allt för länge på Dollarstore, Brio/Expo och Ica i stan tillsammans med Simon och Mayu. Egentligen var det kul, men jag blev så himla trött och less efter ett tag. :D Senare åkte vi tre och Dennis, som hade hunnit sluta jobbet, på Nittaya Thai och käkade kinamat ;D.

Senare åkte vi hem till oss och kollade på Saw III samtidigt som vi skrek ohämmat under de obehagliga scenerna när krokar som satt fast i huden och käken och allt annat läskigt, rycktes bort. Huuga. Ikväll kommer Simon och Mayu hit igen och då ska vi kolla på thrillern Number 23 med Jim Carrey, men snart ska vi laga tandoorikyckling med ris och en japansk potatissallad som sidorätt. Det blir säkert smarrigt.

Förmiddagen har jag tillägnat åt den mastodonta diskhögen, men gav till slut upp, hoppade i duschen och har struntat i resten.. =/ Det blir väl att jag fortsätter snart, men just nu ids jag bara inte!

Bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback