Tlööött

Nu är jag ruggigt trött. Hoja, imorgon är lovet (som jag egentligen inte hade eftersom jag ju har universitetsstudier ändå) slut och det är dags att gå tillbaka till skolan och mina små förstaklassare. Fast den här gången blir det som jobb där jag faktiskt får betalt för tiden jag spenderar där. Så då är väl ändå inte sex timmar om dagen så himla mycket, rajt? :)

Visst trivs jag på skolan med jobbet där, men nog hade det varit skönt med lite längre ledighet, speciellt när Mayu är här och hälsar på. :) Jag har kommit fram till att vi har jättemycket gemensamt. Både hon och jag är pyssel-maniacs och älskar att hålla på med och göra stämplar etc. :) Dessutom är det jättekul att hon är här för ÄNTLIGEN har nån av killarna i min omgivning en flickvän som jag kan umgås med. Nu är det Simon som har känt sig utanför när jag och Mayu har gaddat ihop oss när Dennis har jobbat. Hihi. Det är skitkul att umgås med bästisen och hans flickvän. Superkul också att vi klickar så bra. :)

Nä, nu ska jag hoppa i kojs. See ya tomorrow! :) Bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback