Fika! Fika! Fika!


Fika med Simon, Dennis och Mayu


Simon


Dennis


Mayu

Söta kärleksparet :)


Dennis spexar :)


Söta, söta lilla Molly :)


Vi lagade kyckling teryaki med basmatiris och vid sidan om det hade vi denna goda japanska potatissallad. Gud, så god den var!! :)


Baka kladdkaka-dax :)


Jag satte Mayu i arbete ^^


Jag och Mayu :)


Mayu hade med sig grönt pulver-te och rosa jordgubbspulver-te :)


Japanska pulverteet :) Jag fick från den rosa. Det smakade precis som jordgubbsglass! :D


Mina söta nyinköpta muggar från Dollarstore :)


Sötisen ville också ha :)


:)


Det gröna pulvret blir till grönt te :)


Mums med häftigt te i fina koppar och kladdkaka med grädde och banan! :) LYX!


Simon skräms


Fika, fika, bara fika :)


Mayu spexar :)


Sötgumman :)


Mums med kladdkaka! tycker Mayu :)


Mathias busar med Mayu och Simon :) Han pratade också japanska, hälsade och berättade att han heter Mathias. :) Hihi, han imponerade rätt bra på Mayu. ;)


Kärlekste


Kärlekste i söta Koizol-tesilen :)


Tröööött


Det var inte bara jag som var trött :)


Min eller Mayus nyinköpta Mina vänner-bok från Pennstället. :)


Pennor att fylla i våra nya böcker med :)


Färgläggning i böckerna :)



Jag fyller i Mayus bok :)



Mayu underhåller sig med att rita Sailor Moon ^^ Söööt!


Simon visar också sina konstnärliga talanger med sin Mermaid ;D


Det här mina kära vänner är Simons andra sjöjungfru. Det här är nämligen Ariel och hennes kompis Sebastian :D


Mayus tur att fylla i min bok och Simon försöker att inte äta upp pennorna...



Molly var visst sugen på något...


Mammas lilla älskling


Simon ville ha lite energi så han gjorde en mjölkdrink till oss av mjölk, Malibu, hallonkoncentrat (till Sodastreamern), vaniljsocker och is. :) Gott som bara den var det! :)


Jag mumsar på min goda drink


Jag har fått en superfin stämpel av Mayu som hon har gjort till mig. Jag är helmallig och visar glatt upp den med sin lilla, lilla text "Therése" :) Söta Mayu! :)


Söta paret gottar med sina drinkar, Mayu med sin alkoholfria version :)


:)


Simon är... hm.. Simon! :D


Mayu skriver och drinkar :)


Så sött hon har skrivit! :)



Mer fika! Nu har vi bakat sockerkaka så att Mayu skulle få smaka! :)



Sockerkaka och kärlekste. Nu är vi redo att kolla på Milennie-trilogin :)


Mayu och Molly tycker verkligen om varandra! :)


Molly gör sig redo


Molly pussar Simon


Molly är helnöjd


:D


Fika, fika, fika! :)


Redo för filmtrilogin! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad många och fina bilder.. och vad är det jag ser på sista bilden =p hihi.. Hoppas du trivs med din födelsedagspresent =)



Ni ser ut och ha fått det jätte fint i nya lägenheten.. =) Stora kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback