Vet ni?

En grej jag inte fattar är när man dricker så mycket alkohol att man spyr. Okej om det händer en gång, för då borde man ju lära sig hur mycket alkohol man tål och inte dricka lika mycket nästa gång. Eller? Jag tycker att det är rätt meningslöst att dricka så mycket att man inte kan hålla det kvar i kroppen (den övre vägen :P) och när man ger sig själv black outs från hela kvällen. Näää.. Det är inte alls min stil. Nix pix tjillevix. :P

Ikväll har jag gjort pizza, både glutenfri och med vetemjöl, men båda var från färdig botten. Det blev pizza med skinka på den vanliga och kalkon på min. De hade även paprika, champinjoner, tomat och ananas på. :)

Nu kom min älskling hem från jobbet så då ska jag mysa lite med honom innan jag slocknar av trötthet. Jiiises vad trött jag är. Borde egentligen gå och knoppa.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback