V.31

Nu är jag i vecka 31 (30+3). Igår var jag hos barnmorskan på MVC och tog de vanliga måtten osv.

Sf-måttet
31 cm

♥-slagen
138 slag/min

Min vikt
81,1 kg

Senare under dagen hade vi dessutom vår första föräldragrupp. Det var kul att få träffa några andra som också är gravida och ska ha barn ungefär när vi ska ha. Det är fyra träffar kvar och det blir ungefär en träff/vecka. På vår tredje träff ska vi få gå på sightseeing på förlossningen. Det blir intressant, eftersom jag aldrig har sett hur det ser ut där. :)


Magen i v.29 (28+2). Ser ni att naveln hade börjat puta ut då? :) Och inte en enda liten bristning på magen.



Magen i v.31 (30+1). Nu ser man lite bristningar där framme på magen, även i den här vinkeln...


Kolla in bristningarna som mitt i allt (!) bara var där. På två dagar hade de dessutom fördubblats.. Och det är ändå drygt 8 veckor kvar till BF.. Gosh!

Kommentarer
Postat av: Siv

Så nu bara 8 v kvar, Tid gåt fortare.. Kul att allt gick bra med bebisen och att du mår bra.

Kram Siv

2011-08-18 @ 18:43:58
Postat av: Tessi

Jo, visst är det spännande? :) Snart är det dags.. Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback