Rastlös

Jag är rastlös! Hemmet ser inte någonstans ut som ett hem och jag har inte alls lust att börja göra någonting åt det. Det enda jag är sugen på är att få sätta upp julgranen och skapa lite julmysigt här, men det går ju inte när det är så här...

Om ca en timma ska vi iväg till min pappa Ove och hälsa på. Jag har ställt in mig på att dricka Ögonblink-choklad. :) Senare kommer Simon hit och då ska vi se på det obligatoriska söndagsnöjet "Beck" och kanske ett avsnitt av "The Walking Dead".

Hoja, imorgon fyller Dennis år och det betyder att jag känner att jag behöver ha det tipptopp här hemma och vara social och ha bakat något gott att bjuda på till de eventuella gästerna. Grabben själv i fråga jobbar ju hela dagen och bryr väl sig ändå inte någonting om att ha det fint hemma om någon kommer eller att ha bakat någon tårta att bjuda på. Äh, jag får väl fixa det, precis som jag alltid gör - både när han och jag fyller år. Tänk om det hade varit han som skulle göra det för en gång skull? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback