Tjock i huvudet

Det är inte klokt vad jag känner mig tjock i huvudet! Mitt minne är lika med noll. Jag glömmer bort vad jag håller på med när jag gör någonting och jag glömmer bort vad det är jag pratar om när jag pratar. Det är sjukt! För ett tag sedan höll jag på att låsa fast matkassen jag just fyllt och köpt på Kvantum, i vagnen när jag lämnade den. Tvätten glömmer jag i maskinen, men lyckas jag komma ihåg att ta ut den därifrån glömmer jag den blöta tvätten i tvättkorgen istället och upptäcker den först timmar senare. Ugnen glömmer jag ständigt i gång och en paj höll på att råka riktigt illa ut... Räkningarna höll jag på att totalmissa att betala i tid (eller överhuvudtaget, egentligen), fast Dennis påpekat det flera gånger. Gaaah..

Hoff! Att vara ensam hemma om dagarna med sonen har satt sina spår. Det enda jag tycks komma ihåg är Linus. Och tur är väl det! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback