Älskade sol

Idag när jag vaknade efter elva och drog upp rullgardinen såg jag solen lysa på området bakom oss. Ååh, vad underbart det var! Jag bestämde mig då för att promenera iväg till Malmheden med Molly, vilket vi också gjorde lite senare. Dock var det lite jobbigt att gå med henne eftersom hon drog så jäkla mycket. Jag fick ont i armen. =(

Dennis mötte oss med bilen på Malmheden och då gick vi på Brio och sedan på Dollar och köpte födelsedagspresent till Tilda som fyller 11 år idag. Jag har slagit in presenterna och Dennis håller på med maten - ugnsstekt fläskfilé med skogssvampspanna, champinjoner och potatisgratäng till. :) MUMS!!

Lite senare ska vi till Tilda och gratta henne. :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback