Årets roligaste

Jag tror att jag hade årets roligaste kväll i tisdags när vi var hos Marlene och blev bjudna på tacos. Det var jag, Dennis, Simon, Micaela och Marlene och så alla doggisarna också. :) Vi åt massor med tacos och blev supermätta. Jag fick knäppa upp alla tre knapparna på mina jeans och dra ner gylfen. :D Jag tror Simon sa att jag borde haft mjukisbyxor istället när Micaela tittade med en väldigt lustig min då jag knappt fick upp knapparna. :D

Efter maten, när allihop satt halvdåsiga och helmätt i magarna och ångrade sig djupt över att vi tagit "den där sista" portionen, kom jag på att jag ju kunde hämta mitt superroliga, nya spel som jag och Dennis fick i julklapp av min familj: "Absolut överrens". Jag sa åt de andra att de fick fixa efterrätten bestående av trippelchokladglass, banan och grädde som jag och Dennis bjöd på. :)

När jag kom tillbaka fikade vi våra härliga sundales och drack några koppar te samtidigt som vi spelade och höll på att garva ihjäl oss åt hur otroligt tokigt det kunde bli ibland. :D Det där spelet måste vara det bästa någonsin! :) Jisses, så kul vi hade! Jag blev alldeles svettig av att skratta så mycket, tänka snabbt och skriva ner mina ord.


Bästa spelet nånsin, tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback