Bad idea!

Jag var så trött ikväll att jag inte orkade hålla ögonlocken öppna, så klockan nio hade jag lagt mig i sängen och somnade. Gud, så skönt det var! Jag hade löst allt, för när Dennis kom hem efter tio när han slutat jobbet, skulle han ta ut Molly så hon fick kissa och bajsa. Dock ringde Simon 22.03 och väckte mig och då hade jag blivit så pass utvilad att jag fortfarande inte är trött! Hoja, jag har inte kunnat somna om igen - ännu.

Jag tyckte att det var meningslöst att ligga i sängen och bli lite småirriterad på Dennis djupa sovandes andetag, så jag bestämde mig för att gå ut till vardagsrummet. Jag slog igång teven och insåg att jag var hungrig, värmde resterna av chili con carnen och åt till Scrubs. Sedan slog jag igång datorn och har sedan halv tolv, tror jag, spelat Sims med teven i bakgrunden: BBT, HIMYM, Alias, Jims värld, CSI nånting och nu började farfars favoritprogram (iaf från när jag var liten) Mc Guyver (eller hur fasiken det stavas!).

Nu ska jag hoppa i säng och försöka somna. Hoppas för guds skull att Molly inte börjar gnälla och vill gå ut.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback