Bokad

Nu är jag uppbokad för jobb från och med imorgon och fredag och två veckor efter det. Jag ska vara lärare i en annan klass, som har rykte av sig att inte vara helt underbar, så ni får väl ha tålamod med mig om jag blir lite cranky och tar ut min irritation här. :D Nej då, jag ska minsann få de små monstren (?) till söta, rara änglar. ^^ Skönt att veta att jag har en säker inkomst för hela januari så att jag får pengar nästa månad också. :)

Jag har slutat mitt sista pass i tvåan för tjugo minuter sedan så nu är det dags för mig att knalla iväg till mams och paps för att hämta min lilla grå hårboll. Det jag känner är jobbigt, är att det första jag måste göra när jag kommer dit är att gå ut med henne, att jag inte hinner fika först och sedan gå hem med henne och då rasta henne.

Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback