Magsjuka och shopping-älskling

Bläsch! Jag fick magsjuka igår efter jobbet. Idag har jag varit hemma från jobbet och imorgon blir det samma sak, men på måndag ska jag vara frisk och leka fröken igen. :)

Idag har jag sovit rätt länge och sedan tittat lite på tv, ätit frukost och sedan tagit bort julen hemma hos oss. Jag vet att det är rätt sent, men vad sjutton, jag har helt enkelt inte hunnit/prioriterat andra grejer. Så det så! :) Det blev himla tomt i vardagsrummet utan julgranen där, men det är bara luftigt och härligt. Gardinerna är bytta, fast det är fortfarande ganska rörigt här hemma. Men, huvudsaken är att julen är borta! Wiiehoo! :)

Snart måste jag gå ut med Molly igen. Hon vilar och man ska ju inte väcka den hund som sover (iaf inte om man inte vill behöva gå ut i kylan på rastning). Förresten stinker det i trapphuset nu eftersom de har hunnit måla om hela trapphuset helt vitt imorse! Plus att jag var tvungen att bära Molly när vi skulle ut tidigare så att hon inte skulle råka bli vit istället.

Dennis kom hem för en timma sedan och hämtade sin mobilladdare. Han hade varit på Jeansgruvan och shoppat under sin rast. Fast när jag sa det till honom, att han hade "shoppat" sa han att han ju bara hade "köpt grejer" eller om det var "handlat", för shoppa hade han ju inte! :D Han kom hem med "ta fyra reavaror betala för den dyraste". Det var två tröjor och en t-shirt och (håll i er!) en rock! :O Whaaaat? En svart vinterrock i ull. Jättestiligt! Jag fnissade lite och blev helt stolt över att min lilla sportpojkvän har blivit vuxen. ^^ Guud, så snygg han blev! :) Söta älsklingen. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du var ju inte sen med att städa undan julen, du gjorde det ju på Tjugondag Knut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback