Min alldeles egen Sony Vaio

Hihi :) För några timmar sedan har jag hämtat ut min alldeles egen Sony Vaio. Ni anar inte hur skönt det är att ha en egen fungerande dator igen. Nu behöver jag inte sitta i tristess när Dennis använder sin Sony Vaio till att se på matcher genom teven. Och så kan jag installera The Sims 3.

Haha, jag märker nu när jag skriver att jag hela tiden håller på att försöka dubbelklicka på mellanslag för att få en punkt (som man gör i iPhone). Gaah, jag har visst blivit helt skadad av den!


Nu ska jag bara komma på vad det är jag behöver installera på datorn. Antivirus och Firefox är redan kirrat. Imorgon är det dags för Microsoft Office 2007 (som vi har på hårddisken, men den har Tess lånat). Photoshop behöver jag också, men det känns som om jag har missat en hel del program... Nån ni kommer på?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul! =)

Program jag kommer att tänka på är Winamp, VLC, Spotify bland annat =P Sådan media som kan vara bra att ha =) Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback