Viktis

Igår kväll gick jag med i Viktväktarna Online och har idag börjat med mina ProPoints. Jag har 29 points per dag, men har redan använt 24,5 så jag har bara 4,5 kvar, fast då har jag redan räknat med min mjölk-i-te-konsumtion för kvällen. Jag har känt att jag har börjat spåra ur i min viktkurva, så nu vill jag verkligen få pli på den. Man kan säga att mina kläder har börjat krympa (!).

Nu är det bara att hålla det här, fast det blir inga problem eftersom jag nog fungerar bäst med ett schema att gå efter. Dessutom har jag ju lyckats gå ner 10 kilo med Viktis för tre år sedan, så det här kirrar jag! Men jag måste säga att jag är sugen på allting bara för att jag inte får. Dumma psyke! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med viktis.. Du lyckades som sagt sist så tror på dig! Har själv nu under hösten lyckats gå ner 10,5kg så får hoppas det går lika bra för dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback