Zumba och chokladtårta

:D Bra mix, eller hur?

Igår var internet nere så jag kunde inte blogga hur mycket jag än ville. =( Nåväl, jag tar igen det nu istället. Igår åkte Dennis till Luleå för att kolla på hockey och jag hade en hel dag att fylla på egen hand. Jag började dagen med att sätta igång videon med Zumba som Dennis har fixat åt mig. Jag dansade i 45 minuter. Jisses, vad jobbigt det var! Inte bara konditionsmässigt, utan mest kanske för att jag ju inte har någon som helst kordinationsförmåga. Haha. Och Molly låg i sin bädd här bredvid och blängde på mig och tänkte väl ungefär "Mamma, vad gör du?". Haha, hon såg verkligen ut att fundera det för hon har aldrig sett mig göra nåt sånt. :D

Svettig som bara den hoppade jag i duchen, gjorde jag mig i ordning och tog med min lilla hårboll på ett spontanbesök hos farmor och farfar. Det var nästan som om de fick en hjärtattack. Hehe. Men nu var det faktiskt bara två veckor sedan jag var där sist. Jag drack te och åt några kokostoppar med farmor i köket. Molly höll på att reta deras gamla pudel Tintin som hade gömt sig i trappen och skyddade sitt revir när Molly närmade sig och ville se vad det där var för snubbe. Deras hund Matilda, en liten dvärgspets, gömde sig i farfars famn och ville absolut inte ner på golvet, även fast Molly verkade föredra att ha en lekkompis på golvet än två meter upp i luften. :)

Sedan hämtade jag en spade av Kaddi och Krolle så att jag kunde skotta balkongen och sedan hämtade jag Simon hem till oss och vi satt och drack te och spelade Guitar Hero.

Resten av kvällen spelade jag Sims 3 och tog hand om mina två tvillingtjejer som min gubbe just hade fött. :)

Nu håller jag på att baka en chokladtårta från en glutenfri bakmix som jag köpte på Ica. :) Vi ska ta med den till mamma och pappa när den är färdig och göra glasyren där och sedan ska vi äta den, dricka te och spela "Absolut överrens" med mamma, Marlene och Simon, möjligtvis även Micke och/eller Putte också. Åååh, vad jag längtar!! :))

Bilden av chokladtårtan är på förpackningens framsida. Muuuuuums!!! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååhh har du fixat Zumba...tänkt köpa men den e ju såå dyr, och ännu dyrare är det att gå på den här i stan =(

Kram Milla

2011-01-25 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback