Smärta

Aj, aj, aj! Jag har så himla ont i ländryggen! Jag har haft så sedan ett-tiden idag. De senaste timmarna har jag knappt kunnat röra mig utan att det har huggit till och nästan varit som ryggskott. Även fast jag har tagit Alvedon och blivit insmord med Aloe Heat Loation på det stället som gör ont, så hjälper det inte. :( Jag märkte nyss på min sista insats att det till och med gjorde ont att köra bil - att växla och bromsa gjorde jätteont, för då var jag tvungen att ändra läge på högerfoten och det är just på ländryggens högra sida det gör ont. Aj, aj. Det är himla tur att det har varit en lugn dag på jobbet. Jag hoppas bara att ryggen blir bra tills imorgon (hur jag nu ska kunna hoppas på det, eftersom dagens vila inte har hjälpt ett dugg) då jag har två storstädningar inplanerade på mina insatser. Gosch.... Bara jag lyckas ta mig ur sängen.. =( Vi får hoppas på ett mirakel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback