Söt mage?

Idag hade jag på mig min nya fina klänning som jag köpte under min shoppinghysteri-lycka på H&M's Mama-avdelning i Torneå här i början av månaden. Jag fick jättemycket komplimanger att jag var fin av folk som jag och mamma träffade på stan när vi var och handlade. Dessa personer sa också att jag har en söt mage - att den var rund och fin och att vissa gravida kan se ut som paddor, men att jag inte gjorde det, utan var jättefin med min söta mage. :D Och jag funderade, "eh, söt mage? Vad menar de med det?". Haha. För mig är det bara en "vanlig" gravidmage, om än något stor för sin vecka, men ändå. :)


Kolla in jättemagen. V.28 (27+2)


Sötmagen?


Klänningen är i alla fall söt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback