Barnvakt

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Mathias när resten av gänget är och inventerar. Egentligen skulle jag ha farit och inte mamma, men så hade jag inte riktigt lust ändå, så jag bytte med henne. Det blir ju inga pengar för mig nu, men ändå är det rätt skönt att inte behöva fara iväg och jobba i fyra timmar. Fast ändå gillar ju jag att inventera. Jag tycker att det är rätt kul, faktiskt. Hoja, nu har jag lite ångest. Dumma gravid-hormoner...

Imorgon är det dags för jobb igen. Snart bara en månad kvar av terminen och jobbet. Vad jag ska hitta på sedan vet jag faktiskt inte. Jag borde egentligen söka något sommarjobb, så här vääldigt sent, men jag är väl fortfarande inne på att jag vill resa utomlands med Dennis i slutet av juni och då skulle jag bara kunna jobba andra terminen. Men grejen är den att jag väl också oroar mig över att jag kanske inte kommer att kunna jobba under den tiden ifall jag skulle få väldans besvärligt med graviditeten. Åååh! Jag vet varken in eller ut om någonting just nu! Hade inte helgen kunnat vara några dagar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback