11-11-11

Idag var det mycket ettor i datumet. Vissa säger att det skulle innebära tur/att något speciellt skulle hända när datumet är så speciellt, men här i mitt liv har det inte varit någonting utöver det vanliga.

Just nu är Dennis på galej med sina postis-kollegor och jag, Linus och Molly är här hemma (som vanligt, vill jag säga) och tänkte mysa, fast då har lilleman varit rätt ledsen och mysandet har istället blivit en massa tröstande. Puh! Jag hittade visst en lugnande lösning för Linus nu. Vaggan fungerade inte, men gungan som vi har lånat av faster Therese var visst väldigt skönt just nu. Men det betyder inte att gungan kommer att fungera som tröst nästa gång.. Man får vara himla påhittig och tålmodig med en sån här liten en, men dock skulle jag aldrig någonsin byta bort det här. Linus är det bästa som hänt mig! :) ♥

Jag undrar om jag kanske skulle ta och skriva den där förlossningsberättelsen nu... ;) Förresten har alla i vår föräldragrupp fått sina bebisar nu. Vi var sju par, Linus föddes som tvåa i gänget. Det blev sex pojkar och en flicka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback